Графік роботи:

 info@destra.ua

0
Мій кошик
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння

Припинення порушень авторського права і суміжних прав з використанням мережі інтернет / Take-Down Notice

Стосовно яких об’єктів авторського права та/або суміжних прав (надалі – Об’єкти) може бути застосовано порядок припинення порушень авторського права і суміжних прав з використанням мережі Інтернет

Цифровий контент – будь-які відомості чи дані в електронній (цифровій) формі, що містять Об’єкти і можуть зберігатися та/або поширюватися у вигляді одного або декількох файлів (частин файлів), записів у базі даних на зберігаючих пристроях комп’ютерів, серверів тощо у мережі Інтернет.

Отже, фактично мова йде про усі існуючі зараз Об’єкти.


Підстави для звернення

Підставою звернення суб’єкта авторського права або суб’єкт суміжних прав (надалі - Заявник) із заявою про припинення порушення є порушення авторського права та/або суміжних прав, вчиненому з використанням мережі Інтернет.


Суб’єкти звернення

Заявником може бути – суб’єкт авторського права / суб’єкт суміжних прав, інші фізичні або юридичні особи, яким належать виключні майнові права на твір на підставі правочину або закону.


Участь адвоката або патентного повіреного є обов’язковою

Заявник звертається із заявою про припинення порушення виключно за представництвом (посередництвом) адвоката або представника у справах інтелектуальної власності (патентного повіреного) за наступних умов:

  1. Заявником є юридична особа;
  2. Заявник звертається до постачальника послуг хостингу, який надає послуги та/або ресурси для розміщення відповідного веб-сайту.

Заявник (посадова особа заявника) несе відповідальність за надання завідомо недостовірної інформації щодо наявності у нього майнових прав на Об’єкт, про порушення яких йдеться у заяві.


До кого звертатися

Із заявою про припинення порушення авторського права та/або суміжних прав:

  • до власника веб-сайту (особи, яка є володільцем облікового запису та встановлює порядок і умови використання веб-сайту, або реєстранта відповідного доменного імені, за яким здійснюється доступ до веб-сайту, та/або отримувача послуг хостингу (за відсутності доказів іншого);
  • до власника веб-сторінки (особи, яка є володільцем облікового запису, що використовується для розміщення веб-сторінки на веб-сайті, та яка управляє та/або розміщує цифровий контент в межах такої веб-сторінки);

Із заявою про припинення порушення авторського права та/або суміжних прав, допущеного власником веб-сайту – до постачальника послуг хостингу, який надає послуги та/або ресурси для розміщення відповідного веб-сайту.


Порядок припинення порушень авторського права  і суміжних прав з використанням мережі Інтернет

Передбачений законодавством України порядок припинення порушень авторського права і суміжних прав з використанням мережі Інтернет встановив можливість подання наступних заяв (надалі разом – Заява):

  • Заяви про припинення порушення авторського права та/або суміжних прав;
  • Заяви про припинення порушення авторського права та/або суміжних прав, допущеного власником веб-сайту.

Заява про припинення порушення авторського права та/або суміжних прав повинна містити:

  1. відомості про Заявника, необхідні для його ідентифікації;
  2. вид і назву Об’єктів, іншу інформацію, що дає можливість ідентифікувати об’єкт;
  3. вмотивоване твердження, зазначене у відповідній Заяві, про наявність у Заявника майнових прав на Об’єкт чи виключних прав на використання такого Об’єкта;
  4. гіперпосилання на Об’єкт, розміщений або в інший спосіб використаний на веб-сайті (веб-сторінці);
  5. вимогу до власника веб-сайту про унеможливлення доступу до цифрового контенту на веб-сайті та/або вимогу до власника веб-сайту і провайдера послуг обміну контентом щодо недопущення ними (ним) подальшого розміщення на веб-сайті зазначеного цифрового контенту;
  6. відомості про постачальника послуг хостингу, який надає послуги та/або ресурси для розміщення відповідного веб-сайту або їх частин у мережі Інтернет та забезпечення доступу до них через мережу Інтернет;
  7. твердження Заявника, що наведена в Заяві інформація є достовірною, а наявність у Заявника прав, про порушення яких заявлено, перевірена адвокатом або представником у справах інтелектуальної власності (патентним повіреним), за представництвом (посередництвом) якого подається заява.

Заява про припинення порушення надсилається власнику веб-сайту та/або веб-сторінки з одночасним направленням її копії постачальнику послуг хостингу, який надає послуги та/або ресурси для розміщення відповідного веб-сайту.


Підстави для відмови у задоволенні Заяви власником веб-сайту (веб-сторінки)

Власник веб-сайту та/або веб-сторінки може відмовити в задоволенні виконання викладених у Заяві вимог у разі, якщо:

  1. він має право на використання цифрового контенту, зазначеного в Заяві, і надав документальне підтвердження наявності у нього відповідних майнових прав чи повноважень;
  2. Заяву оформлено з порушенням вимог.

Про відмову в задоволенні Заяви із зазначених вище підстав, власник веб-сайту (веб-сторінки) протягом 48 годин з моменту її отримання направляє повідомлення про відмову Заявнику, а також постачальнику послуг хостингу.


Обов’язки власника веб-сайту

За відсутності підстави для відмови у задоволенні Заяви власник веб-сайту невідкладно (не пізніше 48 годин з моменту отримання Заяви) зобов’язаний унеможливити доступ до цифрового контенту, щодо якого подано Заяву, та надати Заявнику і постачальнику послуг хостингу інформацію про вжиті заходи.

У разі відмови в задоволенні Заяви, протягом 48 годин, необхідно направити відповідне повідомлення:

  • Заявнику;
  • постачальнику послуг хостингу.

Повідомлення про відмову повинно містити таку інформацію:

  1. відомості про власника веб-сайту;
  2. зазначення цифрового контенту, щодо унеможливлення доступу до якого відмовлено;
  3. зазначення підстави для відмови у задоволенні Заяви.

Дії власника веб-сайту, якщо він не є власником веб-сторінки, на якій розміщено цифровий контент

Власник веб-сайту зобов’язаний невідкладно (не пізніше 24 годин з моменту отримання Заяви):

  • направити копію Заяви власнику веб-сторінки;
  • надіслати Заявнику повідомлення, в якому інформує, що він не є власником веб-сторінки, зазначає час відправлення копії Заяви власнику веб-сторінки та надає гіперпосилання на умови публічного правочину, який визначає правила користування веб-сайтом третіми особами;
  • протягом 24 годин з моменту отримання від власника веб-сторінки відповіді на Заяву надсилає її Заявнику та постачальнику послуг хостингу;
  • унеможливити доступ до цифрового контенту, зазначеного в Заяві (якщо протягом 48 годин з моменту направлення власнику веб-сторінки Заяви власник веб-сторінки не направив власнику веб-сайту повідомлення про відмову). Про вжиті заходи власник веб-сайту повідомляє Заявника та постачальника послуг хостингу протягом 96 годин з моменту отримання власником веб-сайту Заяви;
  • доступ до цифрового контенту не блокується, якщо власник веб-сайту отримав (протягом 48 годин з моменту направлення власнику веб-сторінки Заяви) від власника веб-сторінки оформлене відповідно до закону повідомлення про відмову. При цьому власник веб-сайту зобов’язаний надіслати Заявнику копію повідомлення про відмову не пізніше 96 годин з моменту отримання власником веб-сайту Заяви.

Обов’язки власника веб-сторінки

За відсутності підстави для відмови у задоволенні Заяви, власник веб-сторінки невідкладно (не пізніше 48 годин з моменту отримання Заяви) зобов’язаний унеможливити доступ до цифрового контенту, щодо якого подано Заяву, та надати Заявнику і постачальнику послуг хостингу інформацію про вжиті заходи.

У разі відмови в задоволенні Заяви, протягом 48 годин, необхідно направити відповідне повідомлення:

  • Заявнику;
  • постачальнику послуг хостингу.

Повідомлення про відмову повинно містити таку інформацію:

  1. відомості про власника веб-сторінки;
  2. зазначення цифрового контенту, щодо унеможливлення доступу до якого відмовлено;
  3. зазначення підстави для відмови у задоволенні Заяви.

Власник веб-сторінки розглядає отриману від власника веб-сайту Заяву та зобов’язаний надати відповідь власнику веб-сайту в порядку та строки, встановлені законом, із зазначенням гіперпосилання на веб-сторінку, на якій розміщено відповідний цифровий контент. При цьому власник веб-сторінки здійснює права і виконує обов’язки, встановлені законом для власника веб-сайту.


Підстави звернення безпосередньо до постачальника послуг хостингу

Заявник має право звернутися одразу безпосередньо до постачальника послуг хостингу на наступник умов:

  • якщо власник веб-сайту у встановлені строки не здійснив або здійснив не в повному обсязі передбачені законом дії (не унеможливив доступ до цифрового контенту, не направив повідомлення про відмову) або якщо власник веб-сайту, який не є власником веб-сторінки, не здійснив або здійснив не в повному обсязі дії щодо виконання своїх обов’язків;
  • якщо на веб-сайті та в публічних базах даних записів про доменні імена (WHOIS) відсутні відомості про власника веб-сайту в обсязі, що дає змогу звернутися до нього із Заявою (інформація про адресу електронної пошти для зв’язку з власником веб-сайту) та інші відомості, розміщення яких передбачене законом, а саме:
  • повне ім’я або найменування власника веб-сайту та постачальника послуг хостингу;
  • повна адреса місця проживання або місцезнаходження власника веб-сайту та постачальника послуг хостингу;
  • контактна інформація власника веб-сайту та постачальника послуг хостингу, у тому числі адреса електронної пошти, номер телефону, за якими з ними можливо оперативно зв’язатися (Фізичні особи, які не є суб’єктами господарювання, розміщують лише цю інформацію у вільному доступі на веб-сайтах, власниками яких вони є, або в публічних базах даних записів про доменні імена (WHOIS)).

Заява про припинення порушення, допущеного власником веб-сайту, повинна містити обґрунтування наявності підстав для звернення до постачальника послуг хостингу.


Підстави залишення постачальником послуг хостингу Заяви без розгляду

  1. Заява не відповідає вимогам, встановленим законом;
  2. постачальник послуг хостингу не надає послуги, ресурси для розміщення веб-сайту, щодо якого подана Заява;
  3. Заявник звернувся до постачальника послуг хостингу за відсутності підстав, передбачених законом.

Постачальник послуг хостингу повідомляє Заявника про залишення без розгляду Заяви із зазначенням відповідних правових підстав, протягом 24 годин з моменту її отримання.


Обов’язки постачальника послуг хостингу

За відсутності підстав для залишення Заяви без розгляду, постачальник послуг хостингу зобов’язаний невідкладно (не пізніше 24 годин з моменту отримання Заяви) надіслати власнику веб-сайту її копію. Надсилаючи власнику веб-сайту копію Заяви, постачальник послуг хостингу повинен пояснити власнику веб-сайту його права і обов’язки, пов’язані з такою заявою, а також правові наслідки невчинення ним дій, передбачених цією статтею.

Власник веб-сайту протягом 24 годин з моменту отримання від постачальника послуг хостингу копії заяви про припинення порушення з боку власника веб-сайту:

  • унеможливлює доступ до цифрового контенту, щодо якого подано Заяву; або
  • повідомляє про відмову в задоволенні Заяви, і повідомляє про це постачальника послуг хостингу шляхом направлення повідомлення про вжиті заходи згідно з вимогами закону.

У разі якщо протягом 24 годин з моменту направлення власнику веб-сайту копії Заяви власник веб-сайту не вчинив встановлених законом дій, постачальник послуг хостингу самостійно унеможливлює доступ до цифрового контенту, зазначеного у Заяві (при цьому, якщо доступ до цифрового контенту не може бути унеможливленим з технічних причин, постачальник послуг хостингу може унеможливити доступ до веб-сторінки, яка містить відповідний цифровий контент).

Про вжиті заходи постачальник послуг хостингу повідомляє Заявника і власника веб-сайту протягом 48 годин з моменту отримання постачальником послуг хостингу Заяви.

Постачальник послуг хостингу зобов’язаний передбачати у договорі про надання послуг хостингу умови і правила, що забороняють замовникам послуг вчиняти дії з розміщення цифрового контенту з порушенням авторського права та/або суміжних прав третіх осіб, а також зобов’язують замовників послуг зазначати достовірну і коректну інформацію про себе, у тому числі свої контактні дані, а в разі їх зміни - невідкладно інформувати про це в порядку, визначеному законодавством.

Постачальник послуг хостингу відновлює доступ до цифрового контенту на десятий робочий день з дня надсилання Заявнику копії повідомлення про відмову від власника веб-сайту (веб-сторінки), якщо протягом цього часу Заявник не надав йому підтвердження відкриття судового провадження про захист його прав на Об’єкт, розміщених як цифровий контент, щодо якого було подано Заяву.


Що потрібно для початку захисту ваших прав:

  • надати інформацію про власника прав на Об’єкт;
  • укласти договір про надання правової допомоги;
  • надати Об’єкти, права на які було порушено, та їх назву;
  • підтвердити наявність майнових прав на Об’єкт / виключних прав на використання Об’єкта;
  • надати гіперпосилання на веб-сайт (веб-сторінку) порушника.

Безкоштовні консультації щодо захисту прав інтелектуальної власності

Ми надаємо консультації щодо процедур захисту прав інтелектуальної власності в Україні та за кордоном, а також письмові матеріали.

Безкоштовно надаються:

  • Перші 15 хвилин усної консультації щодо процедур захисту прав інтелектуальної власності;
  • Стандартні письмові матеріали щодо процедур захисту прав інтелектуальної власності.

У більшості випадків безкоштовних консультацій та базових письмових матеріалів достатньо для прийняття рішення про початок співпраці з нами.

Замовити безкоштовну консультацію

Замовити безкоштовну консультацію


Вгору
,